motion motion

iih jag är så glad :D för idag när jag vägde mig hade jag gått ner 5 hg till så nu har jag gått ner över 1 kilo på en vecka drygt. Det tycker jag är helt okej. Nu fortsätter jag såhär så får vi se vad som händer. Måler är minus 15 kilo innan sommaren och 3-5 kilo minus innan det nya året. Vi får hoppas att det går haha ;)

Känner att jag blivit mer eller mindre träningsnarkoman. Tar promenader så ofta jag kan och sitter mer eller mindre på cykeln uppe hela dagarna haha. När jag sitter stilla nu får jag lite panik och rör mig på något vis haha. Är rastlös nu också och funderar på att gå upp och sätta mig på cykeln igen ;)

Dagens motion
- stall 30 minuter (mocka, bära hö, vatten, och ta in & ut Docka)
- promenad till & hem från Evelina 1 timme (2 x 30 minuter)
- cyklade 1,5 mil på 45 minuter på motionscykeln
- ska göra situps innan sängen :)

Nu jäääääklar ska jag bli smal :D

Postat av: Linda

max 2 år gammal? äru dum. ni har bott i erat hus i 2 år.. och detta var ju när du bodde i din lägenhet i harmånger......

2010-11-18 @ 10:50:17
URL: http://lindawik.blogg.se/
Postat av: Magdalena

Duktig du är :)

2010-11-19 @ 21:51:30
URL: http://magdalenae.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0