Dagarna rusar iväg

Nu sitter man här och det är kväll igen. Vad händer med dagarna? Jag trodde ärligt att jag skulle få tid till att blogga massa under dagen men de hade jag ju inte haha. Ska verkligen sitta på morgonen nu och blogga massa som kommer upp under dagarna haha. Detta är ju fan inte kul!

Idag har jag iaf inte gjort annat än att motionera känns det som. Jag har hunnit med att:

- vara i stallet och tagit ut/in docka, mockat och fyllt vatten och allt det som man gör varje dag
- gått lilla rundan på förmiddagen på ca 1 timme
- gått lilla rundan + lite till med emma på ca 45 minuter
- gått stora + lilla rundan med Maria på 1 timme och 15 minuter
- tränat 30 minuter pilates med Blossom på förmiddagen.

Jag ska dock cykla lite också känner jag ;) jag blir rastlös haha :D hoppas det ger resultat bara hehe :D

Postat av: Carro

Vad duktig du är som kan hålla igång. Jag försöker, blir aspeppad, har en dålig dag och ger upp..

Ja, antar att de handlar om lite självdisciplin?



Och btw, förstår att du har massvis och göra med lille Kevin och träning och allt vad det är.

Men om du skulle få lite tid över, skulle du inte vilja göra en ny design åt mig? Börjar bli smått less på min nu efter snart 2 år ;) hahaha. (a)

2010-11-19 @ 09:43:00
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är förvånad att finns mäniskor som är so uptasgna av träning o saker omkring detta sätt att leva med.öok altid bra att hita saker som intreserar en

och är positiv gynar livet o ha roligt samtidigt.själs tränat bordtenios mycket det var min s.k idrott

ha många väner i pingis kretsar

2011-04-18 @ 19:12:15


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0