1 vecka med gi

Nu har jag hållt på med gi en vecka och jag fuskade lite granna. Drack i fredags vilket inte var bra men jag har gått ner 6 hg och flera cm så jag får vara nöjd ändå. Nu fortsätter jag att kämpa på med träning och bra gi mat och så ska vi se att jag klarar mitt mål sommär minus 5 kilo innan det nya året har kommit :) jag hoppas att jag klarar det men det är ju 6 veckor kvar så jag borde klara det :) spännande att se nästa vecka hur det ser ut när jag verkligen inte fuskat något och jag ska sätta upp ett schema idag hur träningen ska se ut. Då är de bara att följa det annars jävlar ;) haha Jag tänkte iaf köra en långpromenad varje dag, en mil på cykeln varje dag och sen en dvd varje dag. Har ju några att välja mellan så de blir inte direkt långtråkigt haha. Sen blir de även gym någon dag i veckan så att kortet är använt innan nyår ;) nu jävlar ska jag bli fin ;) hehe



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0