Vinterlekar

När jag var liten älskade jag vintern. Kunna bygga snögrottor, ha snöbollskrig, åka sparktåg, åka madrass ner för kullar och för att inte tala om leka herre på täppan. Jag älskade verkligen att vara ute med kompisarna och jag inbillar mig att det är kallare ute nu för tiden än när jag var mindre haha. Eller så har man fel kläder på sig nu ?! ;)


Jag vill i alla fall att Kevin ska ha minst lika kul ute på vintern som jag hade under min uppväxt och jag tänker verkligen vara ute och leka med honom (under alla säsonger såklart) och idag köpte vi hans allra första pulka. Det är en pulka för de minsta från STIGA. Skulle köpa den egentligen på Lekstugan för jag tyckte att 169 kronor var rena kapet men vi glömde bort det när vi var dit. Istället hittade vi samma pulka för 149 kronor istället. ÖDET !! hahah

Kan dock inte bestämma mig om han ska få den på julafton eller om vi ska ut och åka tidigare. Kommer det fortsätta vara såhär kallt så säger det sig självt men ändå :D

Postat av: Emma Viklund

Sv: den svarta tunikan är såld.



Okej. Jag har gått upp 14 kg sammanlagt (iaf på senaste mvc besöket), får se vart det slutar... Säkert på 20kg + ;)

2010-12-15 @ 23:10:37
URL: http://emmashjartan.blogg.se/
Postat av: Emelie

Det är lugnt det ;)



Men kul, det är bara att hjota till på msn eller så när jag är inne :)

2010-12-15 @ 23:27:28
URL: http://starblind.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0