Promenadband

Igår köpte jag ett promenadband. Jag har vela haft ett länge och när jag hittade ett på RUSTA för endast 2318 kronor slog jag till. Jag stod en halvtimme igår och en halvtimme idag och jag är nöjd än så länge :) Jag blir svettig och rör på mig så den gör sitt jobb haha..


nackdelen är väl att den drar el, men men, blir jag smal är det värt det!

nu ska det köttas !! fettet ska väck! till sommaren ska jag ha min idealvikt! annars...

Postat av: Josefine

Hej! Köpte ett idag på Rusta efter att ha läst om Adrenalin Promenadband på www.envecka.se :)



Visst är den bra! :)

2011-10-22 @ 23:12:20
Postat av: Jessica

Vad tyckte du om produkten?



www.envecka.se gav Adrenalin Promenadband toppbetyg ju!



funderar på att köpa..

2011-10-22 @ 23:23:47


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0