På bättringsvägen

Kevin har vart ganska dålig för första gången i hans liv denna vecka. Han har vart tokförkyld och knappt kunnat sova om nätterna stackarn. Jag ställde huvuddelen i sängen högre upp och bäddade även upp kudden lite högre upp så han kunde sova bättre. Igår natt vaknade han typ 4-5 gånger och inatt vaknade han bara 2 så det artar sig. Nu sover han gott utan att ha vaknat till någonting alls så jag tror att det går bättre denna natt. Om inte annat hoppas jag det såklart :)

Det är så synd om barnen när de ska vara sjuka.. De vet ju inte så mkt om livet än, att de kommer gå över och så menar jag. Hoppas bara han slipper vara sjuk något mer :)



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0