Kevins första julafton

Julafton har från och med detta år en annan betydelse. Nu är inte jag längre den som får massa julklappar utan nu är jag den som köper massa julklappar och nu är jag den som ska se till att skapa traditioner och göra någon annan glad varje år. Denna julen var mycket mysigare och mycket mer underbar än de tidigare åren. Denna jul hade större betydelse :)

Kevin var så himla snygg och han blev glad över alla julklappar :)





min fina kevin hade en kostym köpt på H&M :)



kul att öppna paket ju :)

 
Det till vänster fick han av farmor, farfar, faster Maria & Hans och farbror Christer. Han fick en lära-gå-bil, nalle, kläder och leksaker.
Till höger fick han av mormor. En skoterleksak, en overall, skruvställ och en filt


av morfar och Lena fick han leksaker och kläder


av oss fick han leksaker..



han fick böcker och en film...


och en massa kläder.. sen fick han även en pulka :)



Kevin fick även en julklapp av Peter och Jon, nämligen en grävare haha. otippat va? ;)

Hur var era jular? :)


Postat av: Nette

Vilken solstråle :) Blev han inte rädd för tomten?

2010-12-27 @ 02:58:24
URL: http://netteh.blogg.se/
Postat av: lolla

god jul på er lilla fina familj!

visst blir julen helt annorlunda med barn?

fina kläder han fick Kevin och så söt han var i sin kostym.

Ni är så välkommen ner till oss någon dag.

Vi firade julen för första gången hemma hos oss, det var jättekul med sin älskade familj och respektive...men julaftonen försvinner ju så himla fort tycker jag och den här juöhelgen var så jäkla kort.

kramar från lolla

2010-12-27 @ 07:34:28
URL: http://lollashus.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0