2010- del 1

Tänkte sammanfatta året lite lätt vad som hände för mig.

Januari
- jag skrev in mig på körskolan- ÄNTLIGEN!
- jag fyllde 23 år och tyckte det helt plötsligt var jättegammalt (ni kan tänka er min ångest nu...)

Februari
- Jag och Fredde firade 7 år tillsammans
- Vi hade också redan bott i huset 1 år

- Jag fick äntligen se Kevin som låg och skvalpa runt i magen för första gången . LYCKA !
- Såg Melodifestivalen live i Övik
- vi gjorde klart barnrummet
- Andrea hade dop och jag var gudmor :)

Mars
- Började på körskolan

- Ola i birsta och han fick se min lilla (?) mage. Han trodde som jag, att det skulle bli en pojk hehe

April
- Jag klarade körkortet :D
-  renoverade om trappen med Emma
 

Postat av: Maria

Kul! jag gjorde också en sådan tidigare idag. Tur man har sparat sin almenacka så man kan få lite hjälp med minnet =)

2010-12-30 @ 22:33:02
URL: http://iamiamaria.blogg.se/
Postat av: lolla

hejsan

det är så bra att titta tillbaka på året och se att det finns så mycket glädje på ett år....inte bara jobbiga stunder.

jag ska nog försöka mig på nån sorts lista jag åxå.

önskar dig och din familj ett ljuvligt 2011

kram lolla

2011-01-01 @ 11:08:53
URL: http://lollashus.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0