Madde shoppar



Ni minns att jag bloggade om denna jacka förut? Fast i svart?! Nu var det så att man fick 25 % rabatt på en valfri vara fram till den 13:e (ange kod 8507) så jag slog till. Istället för 299 kostade jackan mig 225 kronor istället. Ni ser! ibland är det bra att vänta :P Istället för svart tog jag dessutom mullvadsfärgad jacka. Kände för att uppgradera mig lite i färgsystemet haha.

Eftersom jag alltid annars är så svart och grå köpte jag mig två par färgade jeans också. Jag behövde nya jeans + färg så det blev två flugor i en smäll.
 

Röda stuprörsjeans för 199 kronor och lila stuprörsjeans för 149 kronor. Har kostat det dubbla så jag är nöjd ;) Hoppas jag kan ha dem också, men eftersom jag går ner i vikt så det tror jag ;)


allt kommer från H&M


Postat av: Maria

Haha, smart;)

2009-09-10 @ 20:17:09
URL: http://mariaelisabethristo.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0