Körslaget 2

Igår åkte jag ner till Stockholm ENSAM haha för att gå på körslaget igen :) Jag träffade Alex, Martina, Emma, Pernilla, Moa och Alex syrra Amanda och hennes kompis där på Donken inne på centralen. Sen gick vi runt stan och satte upp 100 reklamblad om TEAM OLA haha. Det är engagemang det! Vi käkade på kungshallen och sen var det av på buss 1 till Frihamnen där vi träffade Rebecca, Emma och Jessica bland annat.
 

Där fixade vi skyltar och lite sådant och snackade en hel del med några ur kören medan vi väntade på att bli inläpta. Vakten kände igen oss tror jag för vi fick komma in med de lila biljetterna (alltså team olas släkt) istället för att vänta till sist OCH vi fick sitta med deras släkt också ;) Helt jävla nice!

Som vanligt körde vi en massa ramsor och ägde ut hela publiken fast vi var typ 20 pers istället för 65 som vi tydligen var förra veckan. Ni som kikade på tv hörde väl oss? ;)



Natalie sjöng de bra och vi ägde som sagt. Väl ute dansade jag och Moa lite foxtrott (det va kallt?) och Emma körde lite stagedive hon med. Vi skrattade som sjutton hahah. Länge sen som jag hade så kul som igår hehe.

hahahahha ola i slutet på bilen var tamefan roligast HAHAHHHA energi á la Ola e nice ;)

TACK ALLA SOM VAR MED :)


Postat av: Marta

wow! Amazing photos! I'm glad that you had a great time Madde!

Oh I would like to be there..



HUUGS!

Marta

2009-10-18 @ 22:38:35


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0