I just looove Tradera

Jag verkligen gör det :) Man hittar så mkt fynd. För att inte tala om tågbiljetter exempelvis. Sista minuten för mig till Stockholm går på 300 cirka. Vanligt kostar den typ 400-500 kronor ENKEL. Det är en av anledningarna till varför jag åker bussen istället. Den kostar bara 200 kr enkel. Nu budade jag på tradera istället och denna gång slutade den på 105 kronor. RENA KAPET !! De var ju billigare än både buss och tåget i normala fall. :)

Dock är jag lite arg på sj. Sist jag bokade sista minuten valde jag sms-biljett ifall man skulle komma till station så sent att man knappt hann skriva ut biljetten. DÅ NÄR JA VALT SKITEN står det att smset kommer 16-24 timmar efter jag valt det. DÅ ÄR JAG HEMMA FÖR LÄNGE SEDAN!!! Då ska man inte ens få välja sms-biljett tycker jag. Denna gång valde jag istället e-biljett (för sj-automaten i stan brukar alltid krångla). Då är det fel där också. Jag måste logga in och bekräfta resan för att få ut biljetten MEN jag kan inte logga in och göra det för jag har inte behörighet att ändra/boka om resan då det räknas som sista minuten?! SNACKA OM OND CIRKEL !!!Nu vet jag inte om det går att ta ut biljetten i sj-automat ändå eller hur fan jag ska göra. Jag ska ringa till sj sen och höra. Om inte annat så de fixar till den onda cirkeln haha

men ja, tradera är bra ;) hahahah


Postat av: Sara

Jag åkte på sms-biljett i somras och det gick bra efter många om och men. Vi beställde två veckor innan och de sa att man fick smset 16-24 timmar innan man skulle åka. Så dagen innan var man rätt nervös... Det kom till slut och sen skulle det bekräftas men för mig strulade det och jag fick inte själva biljetten. Vi löste det ändå på nåt sätt, verkade som dom var vana vid krångel...

2009-10-17 @ 09:33:05
URL: http://saralouiise.blogspot.com


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0