Då var det dags igen!



ja då var det helg igen och Stockholm står på schemat igen. Jag pallar egentligen inte hahah! Men det blir sista hegen på länge och det kommer bli sjukt kul så de kommr gå bra.

Minus- att jag måste gå upp 5 för att hinna med att göra mig klar haha!
- att jag egentligen inte pallar en tredje vecka

plus + det komer bli grymt kul
+får träffa massa underbara brudar
 + får känna av stämnigen i studion igen
+ att vi ska sova ¨på hotell. HEJ HOTELLFRUKOST !!
+ träffa ola igen ;)

ja ingen updatering imorgon då vad jag vet, men när jag kommer hem på söndag! :) ha en bra helg allihopa!


Postat av: Emelie

Jäklar vad ni hördes i publiken ;) Helt klart den bästa hejarklacken haha ;)

2009-10-24 @ 22:32:07
URL: http://starblind.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0