Dålig service !!

Ringde som sagt telia förut och jag måste säga att jag är besviken på deras personal på kundservicen. Den första tjejen jag hamnade hos var lite otrevlig i telefonen och sen sa hon " vänta jag ska kolla.." så försvann hon och där satt jag i typ 20 minuter tills jag till slut helt plötsligt hamnade hos supporten och varken jag eller dem fattade varför jag hamnade där. De kopplade tillbaka mig och då hamnade jag hos en kille som inte verkade förstå vad det var jag ville och kopplade mig till fast telefoni. Där hamnade jag i kö och när jag var framme så bröts det så jag var tvungen att ringa upp igen. Då hamnade jag hos telefoni direkt och då ordnade tjejen där upp det jag ville ha hur enkelt som helst. VARFÖR kunde inte den första tjejen bara sagt att " jag kan tyvärr inte detta så jag kopplar bort dig till någon annan " ??? nej då ska hon försvinna utan att säga något och sen koppla bort mig till dessutom helt fel person? Näe dålig stil !! Sådanna gånger funderar man om Telia har hittat sina anställda i ett flingpaket !!!?!

 

Nu ska jag i alla fall äta lite mat sen ska jag sova lite och så ska jag hoppa in i duschen innan jag åker och jobbar natt. Jag måste packa med mig en väska med lite saker med, massäck och typ tidningar och en bok, det får icke glömmas haha. Då är risken mycket stor att jag somnar :P

 

Aja vi hörs väl kanske någe mer annars hörs vi imorgon! Natti (haha ) gott folk

 

 

 


Postat av: Lisa

haha, jag har hört från jätte många att jag är lik elliott i scrubs :O men det tycker jag inte alls ><

2009-01-17 @ 17:02:28
URL: http://famoous.blogg.se/
Postat av: janni

det var verkligen inte så jag mena och jag syfta inte på något ola-fan eller något för jag vet att ni gör det som är bäst för er själva och så. men jag har baserat mitt inlägg på en artikel jag läste i någon tidning där det stod om fan-kulturen.

och det var inte alls så jag mena att artister bara ska ha fans i 14års åldern. jag mena att man måste kunna prioritera annat i livet än bara sin idol. det vet jag liksom att du gör. det förstår jag tydligt i din blogg.

2009-01-17 @ 20:21:13
URL: http://jannif.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0