Dollarshopping

 

Dollarstore kan man verkligen hitta små fynd. Idag hittade jag snygga tavlor som sedan ska hänga i köket :) Fanns fler frukter också men dessa var de som föll mig i smaken bäst. 50 kronor styck gick dessa på.

Hittade en läcker tvättkorg som ska stå i badrummet. Skönt med lite färg tycker jag :) Kostade 50 kronor och den är av gummi så den är böjbar. Me like! 

 

Köpte även lite annat nödvändigt som lampor, sköljmedel, damsugspåsar med mera :)

 

 


Postat av: Linda

Dom tavlorna var juh hur snygga som helst :)

Likaså tvättkorgen.. den var frän!!! (Y)

Jag vill också shoppa en massa saker hit ..

2009-04-06 @ 13:53:42
URL: http://lindawik.blogg.se/
Postat av: Carro

de låter ju helskoj. har en kompis här från sthlm då men de är väl bara att hon skulle följa med isf.frågan är också hur man ska ta sig hem, det går väl nte så himla många bussar och sånt sista paril va ?

2009-04-06 @ 13:56:13
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0