Höstrea hos Lindex

Jag är svag för rea och shopping, det vet alla (a) och idag fick jag ett mejl från Lindex om att dem har storrea på höstens plagg. Jag kunde juh inte låta bli att gå in och titta och självklart hittade jag massor. Till en början hittade jag 10 varor men jag tog bort en del eftersom det skulle bli för mycket pengar (a) Jag måste göra så mycket annat nu ett tag så jag får spara in på shoppandet istället ;) Dock kunde jag inte låta bli att inte köpa dessa fina plagg som jag då till slut klickade hem :)



Denna söta top kostar enbart 49,50 kronor nu :O


Denna top har Anna designat (hon som även designar märket Avanna...) och är från Lindex "the pink collection". Dessa topar säljs endast under oktober månad som jag fattat det och 20 % inköpet går till forskningen av bröstcancer för rosa bandet. Topen kostar endast 149 kronor och den är juh både supersnygg och då även supersmart ;)
Finns i olika designer av olika designers så köp en ni med vettja!


Denna söta kjol har ca 50 % rea nu. Kostar 179 kronor och är juh för underbart söt inte sant?


Så fort jag såg denna top blev jag kär. Den är juh hur underbart söt som helst och passar både till kjol och byxor. PERFEKT med andra ord. Dock det dyraste plagget jag klickade hem (199 kr ) men det är den värd! Hoppas bara storleken passar och att den är skön :) Finns även i grått :)



Om ni vill shoppa på Lindex så är det bara att klicka på det man vill ha med strl och färg (precis som med alla andra internetbutiker..) sen väljer man om man vill betala med kort, internetbank eller med postförskott. Väljer man att betala direkt så kan man även hämta ut sitt paket i närmaste lindexbutik, man behöver då inte betala de 50 kronor extra som man gör vid postförskott. Supersmidigt!

Postat av: Magdalena

Avanna-toppen ska jag köpa! Har tagit i den varje dag i veckan , haha! Ska försöka hålla mig till lönen :)

2008-10-17 @ 22:58:17
URL: http://magdalenae.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0