Bikini

Idag tog jag äntligen steget till att beställa en bikini. Har inte ägt en bikini på ja minst 5 år säkert och jag har faktiskt inte badat så mycket sen dess heller, mestadels för att jag har skämts för min kropp och mitt stora ärr som jag har på vänstra knät sen efter en olycka (kan visa bild på det sen..) Nu köpte jag iallafall denna bikini i hopp om att jag faktiskt kommer använda den i sommar haha. Fortsätter jag träna så kommer jag nog våga ta på mig den. Hoppas den inte är för liten bara. Skulle väl vara typiskt!

image441
kostar 49,50 kronor / del på H&M

Postat av: Anonym

SNYGG, enkel, fin bikini... billig oxå!!! fanns det fler färger??

2008-05-05 @ 15:36:38
URL: http://emmavictoriia.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0