Paket till mig :)

Ännu en dag på jobbet är avklarat. Jag har inte kommit hem nu först som ni kanske tänker, utan jag har tävttat alla sängkläder, all annan tvätt, diskat och lagat mat. Sen har jag fotat lite grejer som jag fick hem på posten idag och så har jag fixat med lite annat smått och gott!

Idag i postlådan låg det både det ena och det andra. Det låg lönebesked ;) (niiiice) det låg tidningen Fitness som jag har väntat så länge på, det låg en ny katalog från H&M (äntligen...) OCH det låg ett stort paket från Yves Rocher där i. Jag har nämligen fått hem 5 produkter från företaget som jag ska testa och som jag senare fram här har möjlighet att lotta ut ett likadant av till er =) fint va? tänkte berätta lite om varje produkt längre ner :)


Tidningen Fitness som innehåller precis vad man tror, träning och bra kost


Dessa 5 produkter fick jag hem idag från Yves Rocher. TACK! :)
det var:

Spa vegetal- Aqua peeling med vit lera som har renande egenskaper. Befriar kroppen från orenheter och gör kroppen mjuk och len.

Parfym Naturelle edt- En doft av sorglöshet och lätthet, en fräsch och sprudlande Eau de Toilette med gröna doftnoter, blommiga och fruktiga som för med sig vårens ungdom. Den sprudlande och vårlika doften, en cocktail av grönskande trädgård med en glimt av gröna, saftiga äpplen, avslöjar ett grönskande inre, oskyldigt och ljust, sammansatt av jasmin från Egypten och persikoblommor, uppbyggd av ceder från Virginia, ambra och mysk

 Phytum active Nutricion S.O.S- mot kluvna hårtoppar. Appliceras på hårtopparna i både vått och torrt hår. Ska bli intressant att se hur denna fungerar då jag får kluvna hårtoppar rätt ofta eftersom jag har det uppsatt så ofta.

Sebo Specific- Intensivverkande dag- och nattcreme mot ojämnheter.

Cauleurs nature Extensium mascara- mascara som ska förlänga och böja dina ögonfransar. Ska bli intressant att se om den håller måttet.

och som sagt, detta skönhetsgoodiebag kan även ni vinna lite senare :) intresserad? haha

Postat av: thessa

JAG ÄR INTRESSERAD :D

2008-07-23 @ 20:16:49
URL: http://thheresse.blogg.se/
Postat av: thessa

okej, tack för din röst, hahha :D haha men shit va komentarer du får från mig xD hahaha

2008-07-23 @ 23:27:34
URL: http://thheresse.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0