Detox

image354

Idag var jag in till stan och köpte Detox, närmare bestämt MethoDraine Detox i äppelsmak.
För er som inte vet vad detox är så är det en vätska som består av olika renande ämnen som man ska dricka i olika antal dagar (beroende på vilken sort..) så ska det rena ut slaggprodukter och andra gifter ur kroppen. Man går då även ner i vikt av de flesta sorterna eftersom det sätter igång och renar de organ som hjälper till med förbränningen och renandet av kroppen. Just denna flaska som jag köpte ska man dricka i 20 dagar och kostade 249 kronor på hälsokraft. Man ska blanda 12 ml av vätskan med 1 liter vatten och dricka under dagen. Alltså ska man dricka 1 liter varje dag. Jag har givetvis redan nu testat den och det smakar mest bara vatten haha så det ska väl gå bra. Får se om några dagar om jag känner någon skillnad :)

Denna ska då göra:
* underlättar utdrivningen av slaggprodukter genom att den är vattendrivande
* aktiverar levern och matsmältningssystemets renande funktioner
* renar huden inifrån
* stimulerar matsmältningen och minskar gasbildning och uppblåshet
* innehåller effektiva andioxidanter som bekämpar de fria radikalerna
* reglerar tarmfunktionen

Postat av: Magdalena

Ja om det inte smakar jätteilla så kanske det skulle gå! Värre med hur jag ska få i mig 1 liter vatten om dagen, haha! Kanske testar efter löning, du får väl säga hur det går =)

2008-04-08 @ 16:25:45
URL: http://magdalenae.blogg.se
Postat av: jossan

Började också med en sån där kur idag. Fast den med
persikosmak :P Ska bli kul å se om man märker någon skillnad:)

2008-04-08 @ 20:48:12
URL: http://j0zz4n.blogg.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0