Veckans resultat

Idag är det måndag vilket innebär vägning och mätning. Jag är dock svullen eftersom jag åt kolhydrater i helgen (en bulle och en subwaymacka) men jag hade trots det gått ner både i vikt och cm så jag är nöjd. Dessutom har jag inte tränat något förra veckan förutom cykling till och från jobbet och ridning av Docka en dag liksom. Nu denna vecka blir det ändring på det :) Ska försöka träna varje dag hehe! Något extra utöver ridning och cykling till jobbet liksom.



Iaf så hade jag bara gått ner 3 hg men jag är faktiskt nöjd med det , tro det eller ej. Det var ändå minus liksom och nu har jag sammanlagt gått ner 5.3 kg HAHA.. Inget som märks men snart så ;) Det är ett steg närmare målet! Målet som jag KOMMER ATT UPPFYLLA !! haha

Veckans minskning i mått looked like this:
Överarm: - 0.5 cm (-1 cm )
Underarm: - 0.5 cm (-1 cm)
Bröst: -1 cm
Under bröst: -1 cm
Lår skrev: - 1 cm (-2 cm)
Lår mitten: - 0.5 cm (-1 cm)

Veckans minskning i kg:
- 0.3 kg

Måttminskning totalt: - 46 cm
Viktminskning totalt: - 5.3 kg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0