Måndag morgon

HEjsan hoppsan!

Idag var det vägning och mätning och jag blev superglad. Hade gått ner 1 kilo sen förra veckan vilket jag är nöjd med eftersom jag har både slarvat med GI (ätit lite godis och en halv pizza i lördags..) och har knappt tränat pga sjukdom. Jag förväntade mig ingen viktminskning alls faktiskt. Dock ger det resultat ändå och jag ska bara fortsätta nu. Nu har jag bara 13 kilo kvar till målvikten  :) Det kan jag klara. Har nu sammanlagt gått ner 5 kilo! 3 av dem är på 2 veckor ;) haha!

Jag har också gått ner i cm såklart. Orkade inte räkna nu riktigt men skriver ut när jag kommit hem från jobbet hehe!

Hoppas ni hare bra så hörs vi sen :)
puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0