fitnessyoga



Nu har jag nyss tränat 1 timmes fitnessyoga med Blossom. Det var skönt för ryggen, mindre skönt för låren sen igår haha. En övning ligger man på golvet och ska resa benen 90 grader upp och sen ner 45 grader och sen upp 90 grader för att sedan sänka dem till golvet igen. Upprepa sedan det 5 gånger. Det sätter ju lite spår i låren och magen om man säger så haha. Speciellt om det redan gjorde ganska ont i låren haha. Jag kunde knappt cykla till jobbet idag haha. Det har jag aldrig varit med om tror jag. Men det bevisar att något hände igår då kanske ;) hehe


Kommentarer
Postat av: Jessica

hahaha, då kommer jag vara normal. typ som när jag gick i skolan, typ slutet på 3an skulle jag tro..! hade aldrig någon våg så jag vet inte exakt.

2009-10-01 @ 20:56:51
URL: http://www.jessicab87.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0