Måndag och mätning igen då


Idag mätte jag mig och vägde mig i vanlig ordning
. Visste att vågen skulle visa plus idag (+ 8 hg) eftersom jag drack lite sprit och åt äckelmat i helgen. Dock ska jag väga mig igen imorgon eller onsdag för mer exakt vikt haha. Jag hade trots det gått ner hela 16 cm runt om på kroppen på en vecka vilket jag är sjukt nöjd med. Det var nämligen på ställen som jag har stått stilla på sjukt länge så ja !! :D im happy!

Det var fördelat så här:
Hals: -1 cm
Överarmen: - 0.5 cm (-1)
Bröst: - 1 cm
Midja: -2 cm
Byxlinje: - 3 cm
Stuss (över rumpan): - 2 cm
Lår skrev: - 2 cm (4 cm)
Lår mitten: - 1 cm (2 cm)

Sammanlagt har jag nu förlorat 62 cm fett på kroppen

Mitt mål denna månad är att förlora minst 2 kilo. Gärna mer såklart men minst 2 kilo ska vara borta innan 1 december. Det kommer jag att klara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0