Ingen latsida

Idag har jag varit jäkla aktiv må jag säga. Jag är stolt över mig själv faktiskt!

Dagen började med att jag steg upp vid typ 7 och gick direkt till stallet. Jag mornade hästarna och tog ut Curre och tog in Docka. Hon hade fått stå ute inatt så jag tog in hene så hon fick torka lite eftersom det har regnat som attan inatt tyvärr. Medan hon torkade i boxen så städade jag stallet i några timmar. Är ganska less på att det bara är jag som vill ha det fint där. men men! Jag längtar tills jag hittar ett hus med ett eget stall, där jag kan bestämma allt :)

Efter att jag hade städat mockade jag åt alla hästar (4 boxar) ch sen gjorde jag iordning Docka för att rida henne. Red en sväng på banan. När ja kom hem igen packade jag alla höpåsar jag kunde hitta vilket blev 11 stycken. Sen gick jag hem igen :)

Jag har här hemma hunnit med att måla fönsterna två gånger till (nu med täckfärg) och det blev himla nice! Ska se imorgon om jag behöver måla en sista gång men det tror jag inte hehe. Jag har även cyklat 1 mil idag på motionscyken och jag ska snart kila till stallet och natta hästarna. Men allt hö är klart så det är bara att ta in två hästar och ge de tre ute lite hö så är det klart haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0