Veckans resultat

Det blev ingen träning igår. Ångrar det nu men man måste vila ibland också. Idag gick jag upp vid 7 för att väga och mäta mig. Som jag sa redan igår så hade jag gått upp. Vet inte vad det är med min kropp nu men den beter sig precis som vid mens, fast jag inte har det. Känner mig svullen, sugen på choklad, går upp i vikt och rätt irriterad hela tiden. Osynlig mens kanske? haha :P

 

Iaf hade jag gått upp 0,5 kilo men förlorat 6 cm i fett så jag är väl nöjd ändå. Antar att det är vatten eller muskler som gjort att jag gått upp och inte fett. Och därför försöker jag vara positiv ändå. Efter jag vägde mig och så tränade jag en timme. Blev lite av varje. Började sitta på cykeln men efter 10 minuter gjorde det så ont i rumpan så jag tränade yoga istället haha. Mycket skönare. 

 

Veckans resultat :

+ 0,5 kilo (sammanlagt - 1,6 kilo ner)

- 6 cm fett delat på följande:

hals 30cm (31 förra veckan)

under bröst 80 cm (81)

midjan 76 cm (78)

lår mitten 55,5 cm (56)

vad 35 cm (35,5)

 

Nu är det bara att ta nya tag.. äta ännu mindre och träna ännu mer... 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0