Jävla skitdag

Idag har jag en sån där riktigt dålig dag. Jag känner mig inte alls värd att leva. Jag känner mig så fet och äcklig så jag vill inte ens gå ut. Därför stannar jag hemma från allt roligt jag annars skulle ha gjort idag. Vill inte ens titta mig i spegeln. Sån dålig dag har jag. Var inte direkt roligt att man drömde massa skit heller. Jag är bara hemma och gråter.. Hur jävla moget är det?! Men jag kan inte rå för det. Man undrar vad man har gjort för hemskt i tidigare liv som måste plågas som Madde varje eviga dag i detta liv. Kan inte ha varit något bra. 

 

 


Kommentarer
Postat av: Agnes

Du är vacker så se absolut inte ner på dig själv, gör allt som gör dig glad. Vikten ska väl inte komma i vägen för det?

2009-05-17 @ 01:21:01
Postat av: Madde svarar

Agnes:

tack så mkt :) det gläder mig att du säger så! jag vet att det inte ska sätta stopp för mig men den gör det :( iaf just nu. men jag jobbar på att gå ner så det ska nog gå bra!

2009-05-17 @ 09:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0