Hemma igen

Blev bara 1½ cider (Aquatini) igår. Hade sådan huvudvärk redan innan jag kom till Gävle pga värmen. Jag tog en alvedon innan jag började dricka i hopp om att den skulle försvinna men icke. Därav den lilla alkoholkonsumtionen. Dessutom ville jag inte vara full framför Ola som sagt ;) Det blev en mycket lyckad kväll för övrigt!

idag har jag gått och gått och gått. Imorse gick vi upp vid 06.30 (ska tilläggas att vi lade oss typ 02.30) för att gå en morgon promenad runt i Gävle. Blev typ 45 minuters promenad, hur skönt som helst. Efter att vi hade checkat ut gick vi en till promenad vilket även det var skönt. Bara varmare haha! Vi gick ju även en massa igår ska tilläggas så nu värker mina fötter haha!



tänkte vila mig lte i skuggan innan jag går ut i solen och jäser lite granna. Måste ta vara på de dagar man har hehe!




Jag har dessutom varit rätt bra med maten under min weekend. Jag har ätit kycklingsallad och så en macka på subway. Kanske inte det nyttigaste men det var kyckling och massa sallad på den :) Gott gott! Blev även en hamburgare igårkväll. Det var däremot inte bra. Det var både alldeles för sent och för kaloririkt MEN det känns som om jag har gått bort de kalorierna idag och igår hehe







kram på er sötnosar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0