bättre dag

Idag har jag en bra dag, bättre än igår iaf. Solen skiner idag också och jag har städat hela huset nu några timmar. Tar ett tag att städa 175 kvadrat ska ni veta. Dessutom har jag gjort allt, dammat, torkat av ytor, städat toaletten, damsugat och torkat golv. Jag har städat undan tvätt och diskat. Ja allt man kan göra typ! Nu är det rent och fint tills mina studiekamrater kommer över då vi ska plugga lite här ikväll. Måste köpa hem något gott att äta också. Fikabröd och lite grönsaker som man kan tugga på (för mig och janeth framförallt haha)

Ja idag vägde jag mig också och det jag hade gått upp igen då. (några hg) Vilket jag faktiskt inte trodde eftersom jag har ätit bra och promenerat mkt under veckan i skolan men tydligen hjälpte inte det haha. Hoppas jag har gått ner det tills imorgon. SEN JÄVLAR !!! börjar hårdträning. Less på att ge järnet och ändå inte gå ner ngt. Det är så typiskt min kropp också. Jag kan lätt gå ner 9 kilo och sen gå upp allt igen medan jag är i dieten och träningen. DET SUGER !!! Det är delvis därför som jag hela tiden är så här tjock. För att ajg tappar motivationen att gå ner när det ändå inte händer ngt.. men nu äre slut med det som sagt, nu SKA jag gå ner minst 10 kilo iaf. Innan skolan börjar igen.

jag ska....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0