Ångest

Usch! jag har sån ångest över cidrarna jag drack i förrgår. Igår var jag ganska aktiv och förhoppningsvis förbrukade ja bort dem redan igår. NU vill jag verkligen inte ställa mig på vågen, känns som om jag gått upp 10 kilo typ. Usch jag har verkligen ångest !!! Så himla onödigt, så himla dumt!! Nu blir det inge mer dricka förrän jag gått ner minst 5 kilo. Förhoppningsvis klarar jag 5 kilo strecket redan denna månad :) Eller DET GÖR jag !!! Har redan gått ner ca 3 kilo på två veckor.. klarar nog två kilo till på halva maj eller vad tror ni?!

 

Aja, idag är planerna like this:

* sola en stund + läsa en bok

* kratta bort mossa på stenplattorna på baksidan

* träna yoga ikväll

* promenader med Boyen

 

Nu ska fettet bort :D haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0