update

Jag ber om ursäkt för superdålig aktivitet här haha. Jag har inte gett upp, jag har bara inte tiden till att träna så mkt som jag vill just nu. Nu jobbar jag ganska mycket. Slutar för det mesta 4, är hemma 5. Då ska man plugga eller städa eller handla eller tvätta eller någon annan syssla sen är det sovdags. Finns lixom inte tid :( Dock sitter jag inte bara och latar mig, nej nej. Jag jobbar juh på dagis så det är spring och lek och jag har lång gåväg till och från jobbet från bussen så det blir lite motion på mig trots allt ;) Dessutom har jag juh lilla Boyen som ska ut på promenader. 

 

Så just nu satsar jag på vardagsmotion och bra mat. Sen ska jag slinka igenom ett yogapass då och då i veckan. Det lovar jag. Nu ska jag plugga lite sen får vi se om jag hinner med Yogan.

 

puss och kram på er alla sötingar och keep up with the good work!


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!!

Kul att du svarade :) Tycker att det är bra med andras viktbloggar där man kan se andras framsteg, motgångar och tips, så märker man att man inte är ensam :P



Mm, jag känner också att det är tiden som sätter stopp här... Men jag har ju också en hund, och det är ju toppen att bli utdragen varje dag i alla väder! Har bläddrat runt på din blogg men inte hittat något om mål vad jag sett, vad är planen, hur mycket ska du ner om man får fråga :)



Lycka till!!

2009-03-26 @ 17:30:31
URL: http://annasnackar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0