Dagens träning

Dagens träning idag blir/är:

* skoteråkning 1 timme... och nej man sitter inte bara. Man hoppar och man studsar, man spänner magen hela tiden eftersom man annars åker av eller inte kan följa med i svängarna. 

 

* städning i datarummet- plockar ur typ 10 kartonger med saker och damsuger och har mig

 

* ska träna en träningsdvd när jag är klar... iaf den där med 10 minuter som jag körde igår! Det gäller att maxa varje dag så det händer så mkt som möjligt på så kort tid som möjligt :) hehe


Kommentarer
Postat av: Sara

Ja, har kommit igång som fan nu! Hittade din blogg förra söndan, det var faktiskt dan efter det som jag började, så tack för det! ;) :p Ja, dom är verkligen skitbra! Svettig blir man :D

2009-03-01 @ 20:09:58
URL: http://sarahiltunen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0