Cambridge dag 6

Senaste dygnet gick jag ner ganska mycket :) Hoppas det håller isig haah

Min viktminskning hittills:
Dag 1 (startdagen ) : 0 kilo
Dag 2: Minus 1.6 kilo
Dag 3: Minus 2.1 kilo
Dag 4: Minus 0,3 kilo
Dag 5: Minus 0.1 kilo
Dag 6: Minus 0,8 kilo (sammanlagt -4,9 kilo)

 

Har även mätt mig som jag lovade och så här ser veckans resultat ut :)

Totalt sett har jag gått ner nu 67,7 cm fett varav 23,6 cm är enbart denna vecka

 

Om ni undrar varför det är paranteser efter vissa mått så är det för att det är räknat totalt. Jag har juh två armar exempelvis men mäter bara den ena och tar för givet att jag gått ner lika mkt på andra sidan. ; )


Kommentarer
Postat av: Em

Här ser man ju att det inte enbart är vågen som mäter det viktiga. Det kommer gå kanon för dig! Du har ju klarat nästan en hel vecka nu=)

2009-03-01 @ 17:40:13
URL: http://semlanemm.blogspot.com
Postat av: Sara

Du är duktig! :)

2009-03-01 @ 17:50:19
URL: http://sarahiltunen.blogspot.com/
Postat av: linnea

Ett tips/råd , vågen säger inte allt. Att väga sig varje dag är inget som är rekomenderat. Dessutom vet inte jag om du är nogrann med vilken tidpunkt du väger dig. Men helst ska man väga sig vid samma tidpunkt varje gång man ställer sig på vågen. Bäst är att först gå upp och tömma blåsan sen ställa sig på vågen då får man det mest rättvisa resultatet, för då är kroppen tom på både mat och överflödig vätska. Men ett tips, låt vågen vila åtminstone varannan dag. Lycka till och kämpa lika hårt som innan du kommer snart uppnå dina mål ska du se! :) Kram

2009-04-20 @ 19:39:22
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0