Fat bootcamp

på Supersize vs Superskinny snackar de just nu om fatbootcamp. Något jag skulle ha varit på haha!

De tränar 7 timmar om dagen :O iof skulle jag hinna det nu men jag skulle ligga med smärtor en hel vecka eller ngt hahaha! Nu ska de komma ihåg att de betalar 90 000 dollar för ett halvår. Det är mkt mkt pengar !!!!  :P Jag tror jag hellre skulle göra det hemma GRATIS hahaa.

De går ner ca 3 kilo i veckan med detta. Kanske man skulle prova? :P men nej.. det är jävla mkt träning haha! Men då skulle jag vara klar på 1 månad ungefär :D hahahaha

Kommentarer
Postat av: Jessica

skulle vara roligt du! men men. -10kg enligt vågen nu på morgonen!! :D

2009-06-12 @ 07:59:12
URL: http://www.jessicab87.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0