Städa


Idag har jag städat som en galning. Har ingenting annat att göra och städning får mig att koppla av. Tänka på annat för ett tag. Jag har diskat, torkat av alla ytor, tvättat och hängt upp 3 maskiner tvätt, vikt ihop tvätt som var torkad och klar och lagt in de i garderoberna. Har bäddat rent i sängen också med det nya påslakanesetet jag köpte på jotex.se för ett tag sedan. Jag har även plockat undan massa saker som inte behöver ligga framme. Som gamla tidningar, filmer och skor. Har även skruvat ihop det nya hyllsystemet till hallen. Nu är det bara damsuga och torka golv kvar. Skönt men vad ska man göra sedan? haha! Jag funderar på om jag inte ska träna lite yoga :) Det var det länge sedan jag gjorde!

bilder på sängkläderna och hallsakerna kommer när jag har fotat dem :) Det blir såklart idag.

men att städa några timmar bränner många kalorier ska ni veta :) 2 timmars städning så man blir svettig bränner ca 700 kalorier. Jag har städat och skruvat och donat på i minst 4 timmar. Inte så att jag blivit svettig dock men då borde jag iaf ha bränt 700 minst vilket fall som helst ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0