Ridning


Sofia med hennes häst :)

Idag må ni tro har jag varit så där aktiv igen hehe. Först har jag gått omkring i affärer i säkert 2-3 timmar och kollat på hästsaker. Sofia har nämligen shoppat en sadel och innan det kollade vi på massa andra saker. Som ridbyxor och sånt där nödvändigt ;)

Sen var jag bara hem och bytte kläder sen bar det av till stallet för att rida med Sofia, Sandra och Elin. Jag red Docka och det var underbart kan jag lova. Jag har saknat både Docka och själva ridningen. Docka var dessutom hur pigg som helst haha! Det var kul ! Ska rida imorgon igen, fast denna gång på banan. Längtar redan hehe

Ja så 2 timmar i stallet, varav 30 minuter ridning + 2-3 timmar promenad (shopping) är vad jag har hunnit med idag hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0