Dagens schema

Idag börjar då Madde med GI-metoden igen. Känns såååå himla bra ska ni veta. Jag kollade in iso-metoden också men näe, det var för mkt man inte fick äta som man får i GI så därför tänker jag inte ens prova den haha! Det skulle ändå inte gå att hålla sig till schemat så att säga så det var bättre för mitt självförtroende om ja håller till något som jag vet att jag kan klara av!

 

Jag gick på en liten promenad med Boyen och fixade med tvätten innan frukost så det får vara som dagens motion. Promenaden var väl på 15 minuter och tvätten har jag packat och slängt in i tvättmaskin och donat på med i cirka 15 minuter. 30-60 minuter ska man motionera innan frukost för att det ska bränna fett ! Nu tänkte jag göra frukost (blev sent jag vet..) en omelett med något gott i, ska se vad jag har hemma haha. 

 

Sen blir det till att städa hela huset (fredde tar hem en kompis mitt i flyttstädningen) så man läre fixa ordning lite iaf. Sen ska jag även mejla skolan om lite saker, börja läsa en skolbok, fixa några bloggdesigner och så ska jag försöka beställa hem skollitteratur. Inte en lugn stund så långt maddes öga kan se haha!

 

vad ska ni göra idag då? =)


Kommentarer
Postat av: Emma

Vad roligt att höra att allt verkar gå bra för dig gumman :) duktig du är!

2009-01-30 @ 11:26:52
URL: http://ev-itsmylife.blogspot.com
Postat av: Alexandra

Jag läste på aftonbladets viktklubb att det inte alls spelar någon roll om man tränar innan frukost eller inte, man förbränner lika mycket. Andreas och dom har pratat om det i skolan också, så om man vill kan man lika gärna äta frukost innan man tränar.

2009-01-30 @ 13:44:46
URL: http://mylifeasalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0