Dag 3

God morgon!

Hur mår ni idag? själv är man pigg faktiskt, var pigg igår när jag lade mig och vaknade först av alla i huset tror jag haha. Är det något fel på mig? :P haha. Nej men jag är ganska säker på att det är GI som spökar. Att jag äter bättre mat och att jag är hälsosammare rent ut sagt. Man blir rätt trött och hängig annars av socker och lite motion. 

Till frukost idag blev det:

* 1 avokado

* tacorester i form av köttfärs, tomat, gurka och paprika.

till det tog jag vitaminer, mineraler och omega3-tabletter och drack detox. Hur bra som helst :)

 

Jag vägde mig även idag.. vägde 75 kilo. Förstår ni varför jag vill gå ner?! så inge snack om att jag redan är smal och bla bla bla ;) för det är ja inte. Jag ska alltså gå ner till 58-60 kilo vilket jag SKA klara av!

 

Första målet är 73 kilo,

andra 70 kilo ,

tredje 67 kilo, 

fjärde 65 kilo,

femte 63 kilo,

sjätte 60 kilo. 

 

och även om jag ska klara av att gå ner mer än 3 kilo i månaden så är det rimliga mål att klara av per månad. Så max blir det juh 6 månader vilket är perfa inför sommaren ;) JAG SKA klara detta nu !!!! haha


Kommentarer
Postat av: Alexandra

du behöver inte gå ner såå himla mycket ju.. Jag tänker inte ens säga vad jag väger, för det är såå mycket mer än dig :S

2009-02-01 @ 10:45:25
URL: http://mylifeasalexandra.blogg.se/
Postat av: Alexandra

för om du är tjock, du anser du typ att jag är en flodhäst,sådetså..

2009-02-01 @ 10:45:59
URL: http://mylifeasalexandra.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Heja dig!! Då är vi två rå ;) haha!

:D

2009-02-03 @ 11:17:35
URL: http://nathaliesaeaef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0