tankar..

Usch jag mår inge bra alls... Har ont i huvudet, är hungrig och är yr. Antar att det är för att jag vandrat omkring och donat på som vanligt utan att tänka på att jag inte riktigt intar lika många kalorier som andra dagar. Ska göra mig en måltid till nu snart men jag vet inte om det kanske är lite för tidigt. Jag kommer lixom inte inta något alls tills frukost imorgon då. Näe fy fan haha! Jag funderar på att vila nu en stund så kanske huvudvärken försvinner. Jag har inge alvedon eller något sådant och vila är det enda som hjälper då känns det som.

Jag börjar faktiskt ångra mig, redan. haha! Dock vet jag att det känns såhär bara i någon dag till så jag försöker hålla ut. Snacka om att jag kommer vara stolt över mig själv sen då :) Jag ska klara det.. jag ska.. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0