Skoteråkning

åh va inihelvete ont man fick av att åka skoter då. Asså att sitta med benen isär, 1000 plagg på sig och följa med med hela kroppen i alla svängar och tro mig, det är inte bara en när fredde är i farten. Jag kunde knappt gå när jag klev av skotern hahahaha. När jag kom hem tränade jag därför Yoga (blev ett pass på 45 minuter..) för att få upp rörligheten i kroppen igen och nu känns det superbra igen hehe. Nu ska jag laga lite mat, se det som en lunch. Blir en vegetarisk snitzel och lite kokta grönsaker som morot, broccoli, ärter och blomkål. Det är verkligen hur gott som helst, för att inte tala om nyttigt ;) Jag måste köpa mig en ångkokare eller vad det heter, så att man är säker på att all näring är kvar efter man kokat. Tråkigt att man inte fyller år förrän om ett år hahahaha

 

 

 

Hörs sen sötnosar!


Kommentarer
Postat av: JULIA AMANDA

Träningsvärk av att åka skoter var något nytt! haha. Själv var jag iväg och tränade kick boxing nu på kvällen, riktigt härligt men tufft pass!

2009-02-01 @ 21:26:35
URL: http://juliaamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0