Ser fram emot detta...



Åh jag sitter och tänker mkt på Cambridgekuren. Jag har så stora förväntningar på att det ska fungera. Känns inte som om jag borde ha det. Man vet aldrig, bara för att det funkat skitbra på alla andra behöver inte betyda att det ska fungera bra för mig. Jag gick upp av både viktväktarna och GI (hur många gör det???fast jag gick juh ner av GI först... ) Jag kanske lika gärna går upp 10 kilo? haha. Nej går jag inte ner något så blir jag ledsen. Ja menar man kommer äta ca 475 kalorier om dagen och förhoppningsvis göra av med minst dubbla varje dag.

Aja så är jag iaf mkt taggad inför detta. Får se vad vi kommer fram till på mötet på måndag och vad min handledare säger. Men jag ser verkligen fram emot detta. Behöver en kickstart :)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Dessutom så gör man ju av med massor av kalorier även fast man inte gör nåt, bara av att finnas liksom ju... om det bara är under 500 kalorier om dagen du stoppar i dig alltså.

2009-02-21 @ 17:53:21
URL: http://www.jessicab87.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0