Naturgodis

Syrran har visst inte loggat in ännu :( men jag tänkte visa er lite av det naturgodis jag köpte igår.

 

Godiset är från Exotic Snacks och finns på ICA och COOP bland annat. De har massor av olika nötsorter och torkad frukt. Jag provade bland annat dessa:

cocostoppar i choklad. Hur goda som helst och nyttigare än massa annat godis även om det inte är bra att vräka i sig dem. Verkligen en favorit som jag rekomenderar

Mandlar i mjölkchoklad med kanel. Låter kanske inte så gott men herregud! min nya drog tror jag. Kommer defenitivt köpa mer av dessa och jag rekomenderar er att testa dom :)

i dessa finns det tranbär, cornflakes och pumpakärnor. Det vita är vit choklad. Dessa är också jättegoda :)

Detta är min absoluta favoritnöt. VALNÖTEN!

 

Billigt var det också detta godis. Kostade 10 kronor hektot och på ICA här hemma kostade 300 gram skalade valnötter 57 kronor. Igår skulle 300 gram kosta endast 30 kronor. Sånt gillar vi! Ska köpa hem ett lager mer naturgodis i veckan när jag ska till stan och handla lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0