Måttresultat 22 februari

Så här ser mina mått ut idag. Inte så jättenöjd faktiskt. Dock måste jag påminna mig om att det inte är fullt en månad, jag har varit sjuk och jag har dessutom slarvat med både mat och träning så jag måste vara nöjd därför känns det som hehe. Nu ska jag fortsätta mäta mig på samma ställen fast under Cambridgekuren istället. Hoppas på resultat va ;) hehe! Totalt fett som försvunnit på kroppen är 44.1 centimenter. Alltid något ;)

 

Vikt vet jag inte eftersom vågen är i lägenheten men det är väl ungefär samma skulle jag tro. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, absolut håller jag gärna kontakten. Det behöver man för att bli lite peppad, se hur det funkar för andra osv. Dina siffror på mätningen ser ju riktigt bra ut tycker jag! Ska testa det jag oxå.

Jag är inte så duktig på det här med bantning.. men ska göra ett riktigt försök nu!

Ja, hör med din handledare imorgon=)

See yá

2009-02-22 @ 20:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0