God morgon

God morgon på er!

Hur mår ni idag? själv har man mått bättre men men. Det går över hoppas jag :) Till frukost idag åt jag lite tomater, paprika, gurka och lite skinka. Till det tog jag mina dagliga vitaminer och mineraler med ett glas vatten. Före frukost var jag ut på en promenad med min underbara hund :)

Idag ska jag även ta till en träning. Känner mig stressad om dagarna numera. Det är så mkt man ska hinna med. Träning, promenader, skolarbete, bokläsning (skolböcker...) sen ska man även äta, umgås med fredde och kompisar. Allt detta varje dag lixom haha! Men jag får väl ta mig tid ;) .. Det är dessa gånger man önskade att varje dygn hade typ 30 timmar eller något.. MINST !!.. :)

Jag återkommer väl sen efter träningen :)
kramis









Gi experterna Ola och Eva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0