Besviken

Asså jag vägde mig idag ihopp om att det hade hänt ganska mycket på vågen eftersom jag förbränner fett nu och eftersom jag är en enda stor fettklump så hoppas man såklart att det ska hända mycket ,snabbt! DOCK hade jag bara gått ner 1 hekto sen igår.. ETT HEKTO ?!?! ÄR DET ETT JÄVLA SKÄMT ELLER ?! Jag dricker inte äckliga drinkar och skippar all god mat för ett hekto! Det kan jag tamefan springa bort. T.O.M KISSA BORT !!!! GAAAAH! jag blir så besviken, så arg och tappar all motivation. Jävla skitsaker !!!!!!!!!! Nu måste jag försöka kämpa på ändå tills på måndag då jag ska träffa min handledare Marie igen då jag måste prata med henne om varför jag inte går ner och vad jag gör fel och jag kan säga det att om jag kommer gå ner så här lite med ren kur så kan jag lika gärna äta vanlig mat igen.

Men varför är jag förvånad? min kropp är en jävla degklump som bestämmer sig för att krångla hela tiden. Jag tog ppiller och gick upp 20 kilo på ca 6 månader, jag kan inte, hur jag än gör, gå ner dessa äckelkilon. Har provat GI och gick ner 9 kilo men gick upp allt igen fast jag fortsatte äta bra mat och motionerade varje dag i veckan. Jag provade VV och gick upp istället för ner. NU äter jag under 500 kalorier om dagen, tränar bort minst det dubbla och går ner 1 hekto?! jävla bullshit !!


gaaah ja är så arg just nu så jag vet inte vad !!!!!! sorry för mitt fula språk haha men jag är inte direkt glad över detta.

Kommentarer
Postat av: Emma

ta, det lugnt.. inte bra att gå ner snabbt... det får ta sin tid :) jag gick ju ner 23kg på lite mer än 1år :p

2009-02-28 @ 10:16:55
URL: http://ev-itsmylife.blogspot.com
Postat av: Alexandra

Kanske är för att du rör på dig samtidigt? så du går upp i muskler?

2009-02-28 @ 12:12:15
URL: http://mylifeasalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0