2 timmar svettning


Jag blev så arg att jag tränade. I TVÅ TIMMAR !!!! sköööönt kan jag lova. Ilskan motiverade mig att träna istället. Plus att man är så himla pigg nu när man kör Cambridge. Som igår exempel, Kom hem klockan 1 efter bion och jag var inte trött, och vaknade före 8. Det säger en hel del om hur kroppen mår nu. Innan kunde jag sova hela dagarna om jag ville. Detta gör att jag också orkar träna, orkar motionera ännu mera och orkar göra det som ska göras varje dag :)



Dagens träning blev lite av varje. Först körde jag 10 minuter av "Platt mage" där man gör magövningar i 10 minuter. Denna skivan är extremt bra då det finns tre olika nivåer och tre olika program per nivå. Man ska alltså träna 10 minuter i tre dagar i veckan. Hur bra som helst. Jag brukar dock köra alla tre dagarna på en nivå samtidigt men idag blev det alltså bara 10 minuter.

Andra skivan blev Gå ner i vikt. Det var första gången jag testade den men den var mycket bra. Man svettades som ett jävla as och programmet jag testade var på 30 minuter så jag körde det. Med uppvärmingsprogram på 15 minuter.

Kände fortfarande att jag måsta träna och jag hade massor med energi kvar så jag provade en sista skiva "Platt mage, stark rygg" där jag testade ett program på 45 minuter plus uppvärming på ca 15 minuter. Efter detta körde jag stretchning i ca 15 minuter.

Hade detta varit innan Cambridge hade jag aldrig orkat ens träna två skivor, nu orkar jag tre. Hade detta varit innan Cambridge hade jag legat död på golvet ännu av utmattning, nu skulle jag kunna träna 2 timmar till utan problem. Lite positivt finns det med Cambridge ändå ;)

Kommentarer
Postat av: Malin Viklund

Jag har lånat "Platt mage, stark rygg" av Emma, den är jättebra tycke rjag :) man håller sig stark me dden om man tränar regelbundet. Minns ja. men nu var det ett tag sen. Var tidigare innan jag började på Friskis, då jag tränade till den :) nu styrketränar jag bara och tränar kondtion.

2009-03-01 @ 12:42:33
URL: http://malinviklund86.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0