Tjejkväll och ridning

Idag red jag ute en långtur i skogen med Hanna-Karin och Caspian. Gick mycket bra faktiskt och var riktigt skönt att komma iväg en längre ritt och dessutom träna arslet av sig ;) Red 1 timme ungefär, cyklade till stallet och hem (blir 3 km ) och sen borstade jag Docka länge.

Har dessutom varit till Sofias sommarstall (de står på bete) och gett de hästarna mat och så (blev ingen skoning). Nu vilar jag innan det är dags att åka till hennes riktiga stall. Vi ska måla och dricka lite vin. Ska bli nice att göra ngt. Är inte speciellt sugen på vin egentligen. Massa extra kalorier som ja måste göra av med innan mitt fett försvinner men samtidigt är det mycket mindre kalorier i vin än i cider och öl och sprit. Så ja, lite kan man dricka. Jag kommer ju arbeta medans liksom hehe.

Tar med mig kameran så visar jag bilder ikväll när jag kommer hem :D (om de inte blir sent då vill säga )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0