Målning


Har varit två roliga dagar kan jag säga. Har inte skrattat så mkt på aslänge haha. Igår hade jag ont i magmusklerna efter allt skratt haha. Vi hade skitkul verkligen :) Igår blev det 4 timmar målning sammanlagt. Plus att vi sopade bort från väggarna och så innan vi kunde börja måla. På hemvägen joggade jag tom och det var extremt skönt haha. Jag var väldigt aktiv igår med andra ord (för jag red ju en långtur också...) Dock drack jag lite vin men faktiskt så försvann nog de kalorierna igår eller vad tror ni?! haha

en sliten madde...


Idag har det blivit 6 timmar målning och fixning i stallet. Jag har lust att rida nu faktiskt men det regnar och då är det inte så kul att rida. Speciellt inte själv haha.  Får se hur jag gör men troligen så får hon stå idag och så rider jag henne imorgon innan jag åker till mamma. Vad har ni själva gjort idag? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0