vårinspiration

Har hittills hunnit med:
* 60 minuter på motionscykeln
* 30 minuter rask promenad med Boyen.
* 30 minuter trädgårdsarbete
*

still to come:
* 10 min magövningar innan sängdags
* kvällspromenad med Boyen


nu under promenaden blev jag typ sååå inspirerad. Jag ska verkligen klara det denna gång. Jag får tänka att det lilla per dag gör stor nytta i framtiden, de dagar jag inte orkar röra mig typ... Jag ska sätta upp den fulaste bild på mig när jag är som absolut störst på kylskåpet eller något så jag blir peppad varje gång jag vill ge upp eller försöker äta något olämpligt :P Denna gång ska jag verkligen klara av det ;D jag ska!! jag ska !! jag ska !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0