sovmorgon och detoxstart

Idag tog jag faktiskt en liten sovmorgon till 10. Dock ångrade jag mig efteråt eftersom det kändes som om hela dagen hade sovits bort haha. Imorgon ska jag kliva upp vid 8 som vanligt hehe. Idag skiner solen och jag har redan vart ute några timmar. Nu hinner jag dock inte med det någe mer :( Måste plugga lite. Ska skriva lite mer på kladden och sen är målet att renskriva det idag också. Får se om min dator går med på det hehe!

Idag började jag även med detoxen. Jag har faktiskt inte behövt kissa lika mycket som jag behövde göra med den flytande formen av samma detox men det kanske fungerar lika bra ändå?! återstå att se helt enkelt :) Jag väntar med vitaminerna tills detoxen är över tror jag. Känns som de annars går ur kroppen på fel sätt?! Det gör de säkert inte men ni förstår kanske vad jag menar?! haha


Idag hade jag stavgång på schemat men eftersom jag inte hinner det så blir det yoga hemma istället
OCH en kvällspromenad med Boyen såklart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0