Mitt träningsschema för vecka 17

Här kommer då mitt schema!

kan hända att det ändras ifall jag får jobba eller om vädret inte är bra eller så men då ersätter jag det på något vis ;)

Måndag: 1 timmes cykling på motionscykeln + magövningar  (blev 30 min cykel + 30 min promenad +situps )
Tisdag: 1 timmes yoga + magövningar  (blev 1½ timme yoga + 20 min promenad + 20 min cykel + situps)
Onsdag: vila (endast promenad med boyen) + magövningar
Torsdag: powerwalk med stavarna + magövningar
Fredag: 1 timmes cykling + 30 min yoga
Lördag: powerwalk med stavarna + magövningar
Söndag: vila (endast promenad med boyen)


Onsdag och Söndag är då vila som ni ser. Promenaderna med Boyen är inget jag kan ta bort (kommer göra varje dag...)eftersom han behöver sin vardagliga rastning ;) Dock tänker jag inte gå långa promenader de dagarna. De får Fredde sköta issåfall hehe!

nu hoppas jag att jag kan hålla dessa. Som sagt, jag kan hinna ändra någon dag men då ersätter jag den med något annat såklart. nu är det slut med fettet på denna kropp! mohaha :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0