Kratta

Idag började jag dagen med att kratta bort löv och snö (ja ni läser rätt haha) på våran gård. ÄNTLIGEN har jag fått tag på en kratta så jag kunde rensa lite på gården. Jag krattade bort löv under buskarna och det som hade ramlat av alla träd vi har på gården. De som bodde här innan flyttade ju innan de ramlade av och snön kom så jag har ju lite att göra om man säger så :P Jag krattade dessutom bort en snöhög som låg utanför "altan" eftersom det bara var blötsnö och det tinar fortare om man tar bort ett lager eller två. Jag tog bort allt hahaah!

 

Jag vägde mig idag också och till min stora förvåning har jag gått ner 1 kilo den senaste veckan. Fast jag inte gjort något speciellt. Jag har inte hunnit träna något iaf. Det måste vara alla promenader och all skottning av snö som gjort det? ! Hur som haver är jag superglad iaf :D Nu blev man taggad hehe 


Kommentarer
Postat av: Linda F

Grattis!Kul att du får se resultat.

2009-04-15 @ 20:25:19
URL: http://lindafernstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0